Na tento webinář je nezbytné se přihlásit předem, a to v účastnickém modulu NPI. Nemáte-li ještě účet nebo neznáte-li své přístupové údaje do tohoto modulu, po kliknutí na „Přihlásit se na webinář“ zadejte pouze svou e-mailovou adresu a následně vyplňte požadované údaje pro registraci. Účast na webináři je zdarma.
Účastník se zamyslí po zážitkové aktivitě nad tím, jak a za co můžeme hodnotit žáky s odlišným mateřským jazykem. Dozví se, jaké typy hodnocení doporučuje MŠMT a jak toto hodnocení konkrétně vypadá. Na konkrétních příkladech se seznámí s typy testovacích úloh vhodných pro žáky s odlišným mateřským jazykem. Dozví se, jak může hodnotit děti při výuce češtiny jako druhého jazyka a jak mu v hodnocení pomůže Kurikulum češtiny jako druhého jazyka, poznatky z tohoto hodnocení pak může přenášet do spolupráce s učiteli jiných předmětů, kteří musí hodnotit žáky s odlišným mateřským jazykem. Seznámí se se způsobem hodnocení za pomoci zahraničního (australského) kurikula.
Ve webináři jsou využity ukázky ze škol: ZŠ Angel (https://www.zsangel.cz/), ZŠ Curie (https://www.zscurie.cz/), ZŠ Stross (https://www.zsstross.cz/), ZŠ Táborská (http://www.zstaborska.cz/); dále z příkladu hodnocení z Naší školy (https://www.naseskolapraha.cz/) a z australského kurikula (https://www.australiancurriculum.edu.au/).
1. blok (2 vyučovací hodiny)
Role hodnocení ve vzdělávání
Přestávka
2. blok (1 vyučovací hodina)
3. blok (1 vyučovací hodina)
Praktické tipy k okamžitému použití.
Webinář nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.