Na tento webinář je nezbytné se přihlásit předem, a to v účastnickém modulu NPI. Nemáte-li ještě účet nebo neznáte-li své přístupové údaje do tohoto modulu, po kliknutí na „Přihlásit se na webinář“ zadejte pouze svou e-mailovou adresu a následně vyplňte požadované údaje pro registraci. Účast na webináři je zdarma.
Na webinář se již nelze přihlásit.
Záznam webináře bude zveřejněn do 14 dnů, nejpozději do 20. 11. 2025.
Webinář se zaměřuje na konkrétní strategie, jak vytvářet a zadávat gradované úlohy, které umožní diferencovat výuku podle úrovně žáků a současně rozvíjet kritické myšlení a argumentační dovednosti.
Účastníci webináře se seznámí s možnostmi, jak:
vést žáky k tvorbě argumentační eseje,
analyzovat a interpretovat text na různých úrovních porozumění,
využívat digitální nástroje,
podporovat vyhledávání a ověřování informací jako součást práce s textem,
a jak z těchto aktivit získávat důkazy o učení i podklady pro individuální rozvoj žáků.
Lektor webináře: PhDr. Lukáš Borovička, Ph.D.
Lukáš Borovička se dlouhodobě věnuje podpoře nadaných žáků, digitalizaci vzdělávání a rozvoji mezinárodní spolupráce ve školství. Zaměřuje se také na didaktiku literatury (například sada učebnic Nová literatura pro střední školy). Působí ve vedení pražského gymnázia.
Délka webináře: 60 minut.
Registrace nejpozději do 06. 11. 2025 do 13:00.
Vstupenky na ZOOM najdete ve svém emailu dvě hodiny před začátkem webináře.
Webinář je publikován pod licencí Creative Commons BY-SA 4.0.
Webinář nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.