Nadaný a mimořádně nadaný žák má své specifické výchovně vzdělávací potřeby i projevy. Ty nezahrnují jen kognitivní oblast, ale i sociální a emocionální aspekty a podmínky. Jak na tyto projevy, potřeby a aspekty adekvátně reagovat? Jak vytvářet těmto dětem vhodné podmínky pro optimální rozvoj?
Jaké jsou projevy a možná specifika nadaného žáka v běžné třídě? Umíme je identifikovat a systematicky s nimi pracovat? A opravdu víme jak na to? A chceme to skutečně dělat? A přinese to vůbec nějaký benefit i nám?
Možné odpovědi na alespoň některé otázky se pokusíme společně naleznout během tohoto webináře.
Podmínkou získání potvrzení o účasti na webináři je přihlášení k vašemu účtu na Metodickém portálu RVP.CZ před vstupem do živého vysílání a účast na webináři v délce alespoň 45 minut. Pokud nemáte účet, zaregistrovat se můžete zde. Při splnění těchto podmínek bude po skončení webináře potvrzení o účasti dostupné ke stažení na stránce konkrétního webináře. Potvrzení je možné si stáhnout i zpětně, avšak nejdříve u webinářů, které probíhaly od května 2021. Za zhlédnutí záznamu webináře se potvrzení o účasti nevystavuje. Namísto něj je možné získat Potvrzení o zhlédnutí záznamu webináře. Pro získání pozvrzení o zhlédnutí záznamu je nutné být přihlášen/a k uživatelskému účtu na RVP.CZ a přehrát si celý záznam (není nutné záznam vidět celý najednou, systém ukládá informaci o poslední přehrávané části a umožní vám navázat ve sledování, kde jste přestali).
Webinář je publikován pod licencí Creative Commons BY-SA 4.0.
Webinář nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.