Společně se zamyslíme, proč je dobré zařazovat práci ve skupinách, co to přináší žákům a co učiteli. Vedle toho se zaměříme na to, kde všude se v rámci procesu učení můžeme setkat s prací ve skupinách a jak se liší skupinová práce a kooperativní učení. V druhé části společně pojmenujeme doporučení pro zařazování kooperativních aktivit do vyučování např. jak uspořádat učebnu, jak dělit žáky do skupin, jak nastavit pravidla a role ve skupině, jak nastavit úkol, aby se na něm všichni členové skupiny podíleli a v neposlední míře, jak hodnotit a vyhodnocovat skupinovou práci, tzn. nejen dovednosti žáků, ale i procesy, kterými žáci prošli a produkty, které vytvořili.
Mgr. Jiří Hruška – učitel, facilitátor, mentor, lektor. http://jiri_hruska.sweb.cz
Podmínkou získání potvrzení o účasti na webináři je přihlášení k vašemu účtu na Metodickém portálu RVP.CZ před vstupem do živého vysílání a účast na webináři v délce alespoň 45 minut. Pokud nemáte účet, zaregistrovat se můžete zde. Při splnění těchto podmínek bude po skončení webináře potvrzení o účasti dostupné ke stažení na stránce konkrétního webináře. Potvrzení je možné si stáhnout i zpětně, avšak nejdříve u webinářů, které probíhaly od května 2021. Za zhlédnutí záznamu webináře se potvrzení o účasti nevystavuje.
Webinář je publikován pod licencí Creative Commons BY-ND 3.0.
Webinář nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.