Domů > Webináře > Role poradenského pracoviště při nastavení podpůrných opatření u nadaných žáků
Webinář

Role poradenského pracoviště při nastavení podpůrných opatření u nadaných žáků

Vysílali jsme 18. 3. 2020 20:00–21:00
Lektor
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Záznam webináře
1786x
Pokud si přejete získat nárok na potvrzení za zhlédnutí tohoto webináře, musíte se nejprve přihlásit ke svému účtu, nebo si účet nejprve založit.

Anotace

Jak může pomáhat učiteli poradenské pracoviště při vzdělávání nadaných žáků? Nechte se inspirovat Mgr. et Mgr. Dagmar Viláškovou.

Jak může pomáhat učiteli poradenské pracoviště při vzdělávání nadaných žáků? Nechte se inspirovat Mgr. et Mgr. Dagmar Viláškovou. 

Cíle setkání:
  • Školní poradenské pracoviště a jeho roce při identifikaci nadaných žáků.
  • Charakteristické projevy nadaných žáků.
  • Vysvětlení pojmu „dvojí výjimečnost". 
  • Možnosti poskytování podpůrných opatření pro nadané žáky se zaměřením na současné právní úpravy.
  • Představení modelových situací vycházejících z praktických zkušeností lektora s akcelerací nadaných žáků.
Komu je setkání určeno:

Setkání je určeno učitelům 1. stupně ZŠ, školním speciálním pedagogů, školním psychologům, výchovným poradcům, rodičům.

Setkání je ZDARMA.

Program setkání:
  • Charakteristiky nadaných, význam péče o nadané žáky, identifikace nadání.
  • Spolupráce školy se školským poradenským zařízením (ŠPZ).
  • Role školního poradenského pracoviště (ŠPP) a jeho spolupráce se ŠPZ.
  • Týmová spolupráce při podpoře žáka s nadáním, spolupráce rodiny a školy.
  • Možnosti podpory nadaného žáka.
Lektor:

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková – Certifikovaný lektor pro společné vzdělávání, Studovala na MU v Brně – Obor speciální pedagogika pro učitele a Obor Speciální andragogika. Praxe ve školství 27 let na pozicích učitelky MŠ, asistenta pedagoga, učitele na ZŠ, speciálního pedagoga v PPP, odborník na speciální pedagogiku na ČŠI, 11 let školní speciální pedagog, externí vyučující na Ostravské Univerzitě. Lektorská a poradenská činnost v oblastech: Specifické poruchy učení, Speciální pedagogika, Poruchy autistického spektra, Vzdělávání asistentů pedagoga, Školní poradenské pracoviště – kompetence a funkční nastavení spolupráce ve škole, Legislativa v inkluzivním vzdělávání, Vzdělávání nevidomých dětí a žáků. Autorka publikace „Strukturované učení pro žáky s autismem".


Užitečné odkazy (postupně doplníme):
Potvrzení o účasti

Podmínkou získání potvrzení o účasti na webináři je přihlášení k vašemu účtu na Metodickém portálu RVP.CZ před vstupem do živého vysílání a účast na webináři v délce alespoň 45 minut. Pokud nemáte účet, zaregistrovat se můžete zde. Při splnění těchto podmínek bude po skončení webináře potvrzení o účasti dostupné ke stažení na stránce konkrétního webináře. Potvrzení je možné si stáhnout i zpětně, avšak nejdříve u webinářů, které probíhaly od května 2021. Za zhlédnutí záznamu webináře se potvrzení o účasti nevystavuje. Namísto něj je možné získat Potvrzení o zhlédnutí záznamu webináře. Pro získání pozvrzení o zhlédnutí záznamu je nutné být přihlášen/a k uživatelskému účtu na RVP.CZ a přehrát si celý záznam (není nutné záznam vidět celý najednou, systém ukládá informaci o poslední přehrávané části a umožní vám navázat ve sledování, kde jste přestali).

Soubory ke stažení
 
Typ
Název
 
pdf
prezentace
PDF
Role poradenského pracoviště při nastavení podpůrných opatření u nadaných žáků.pdf

Licence

Webinář je publikován pod licencí Creative Commons BY-ND 3.0.

Hodnocení od uživatelů

Webinář nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.