PhDr. Marta Franclová Ph.D. nám předloží jednoduché postupy, jak realizovat smysluplně pedagogickou diagnostiku v omezeném čase vyučovací hodiny, jak vést o tom efektivně záznam nebo jak pracovat s výsledky pedagogické diagnostiky tak, aby to bylo ve prospěch žáků i učitele.
Obsahem webináře je shrnutí vzdělávacího obsahu modulu Pedagogická diagnostika v základním vzdělávání projektu APIV A do poznatků využitelných bezprostředně pro práci učitele při výuce v heterogenní třídě. To, co se účastníci webináře dozvědí během on-line setkání, mohou další den bezprostředně využít ve vyučovací hodině. Prezentovány budou jednoduché postupy jak realizovat smysluplně pedagogickou diagnostiku v omezeném čase vyučovací hodiny, jak vést o tom efektivně záznam a jak pracovat s výsledky pedagogické diagnostiky tak, aby to bylo ve prospěch žáků i učitele.
klíčová slova: pedagogická diagnostika, heterogenní třída, postupy pedagogické diagnostiky
PhDr. Marta Franclová Ph.D.
PhDr. Renata Votavová
Podmínkou získání potvrzení o účasti na webináři je přihlášení k vašemu účtu na Metodickém portálu RVP.CZ před vstupem do živého vysílání a účast na webináři v délce alespoň 45 minut. Pokud nemáte účet, zaregistrovat se můžete zde. Při splnění těchto podmínek bude po skončení webináře potvrzení o účasti dostupné ke stažení na stránce konkrétního webináře. Potvrzení je možné si stáhnout i zpětně, avšak nejdříve u webinářů, které probíhaly od května 2021. Za zhlédnutí záznamu webináře se potvrzení o účasti nevystavuje.
Webinář je publikován pod licencí Creative Commons BY-SA 4.0.
Webinář nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.