Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se

APIV A: Komunikace rodina–škola; specifika komunikace s rodiči žáků s SVP

Lektoři Mgr. Jana Mrázková, Mgr. Hana Grohmanová, Mgr. Ivana Uhrová
Vysílali jsme25. 9. 2019 16:00–19:00
Jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou? Jaké formy k tomu lze použít a jakých zásad se držet?

Středa 25. 9. 2019, 16:00
Komunikace rodina–škola; specifika komunikace s rodiči žáků s SVP

Jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou? Jaké formy k tomu lze použít a jakých zásad se držet?

Anotace setkání:

V rámci webináře Vás zkušené lektorky provedou specifiky komunikace na půdě školy s ohledem na vzdělávací stupeň (MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ) a poukáží na specifika komunikace s rodiči žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměří se na komunikaci mezi rodinou a školou i na dopady této komunikace na její aktéry. Nebudou chybět příklady z praxe.

Pokud Vás téma zaujalo, vstupte do webináře se svými dotazy živě dne 25. 9. od 16 hodin. Své dotazy můžete zasílat i předem na adresu: Michaela.Vencova@praha1.cz.

Komu je setkání určeno:

Setkání je určeno pedagogickým pracovníkům, rodičům a všem, kteří mají o téma zájem.

Setkání je ZDARMA.
Lektorky:

Mgr. Jana Mrázková – působí jako školní speciální pedagožka na pražské základní škole, zároveň je metodičkou pracovníků školních poradenských pracovišť pod Pedagogicko-psychologickou poradnou Středočeského kraje. Výzkumně se zabývá tématem inkluzivního vzdělávání, v této oblasti působí jako lektorka a publikuje. Na Pedagogické fakultě UK se podílí na kurzu ČŽV pro školní speciální pedagogy a psychology.

Mgr. Hana Grohmanová – psycholožka a speciální pedagožka. Pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně Středočeského kraje, kde je také metodičkou školních psychologů a speciálních pedagogů. Je školní psycholožkou na osmiletém gymnáziu, kde se věnuje i výuce.

Mgr. Ivana Uhrová (dříve Petržílková) – působí jako speciální pedagožka v Pedagogicko-psychologické poradně Středočeského kraje (v současné době na mateřské dovolené). V minulosti působila v projektech na podporu inkluze a pod vedením Nové školy podporovala rozvoj školních klubů a vzdělávání sociálně či kulturně znevýhodněných žáků v základních školách. Má také zkušenosti se vzděláváním dětí v mateřské škole.


Užitečné odkazy: